Tää jälkimmäinen lenssu alkaa olla lusittu. Se toinen, pidempiaikainen, taitaa olla lähdössä kans mutta sen suhteen olen varovaisen skeptinen.

Ilmoitin eilen pojille, että näillä näkymin mun valmennussopimus päättyy parin viikon päästä ja sen takia mukaan tulee äijien valkku. Sanoin myös, että mun jatko riippuu siitä, päästäänkö seuran kanssa yksimielisyyteen palkasta - pojat alkoi nauraa :D  Katsotaan nyt, mikä mun jatkon kohtalo on. Toisaalta, tekisi mieli jatkaa, mutta toisaalta... Pojat haluaa selkeästi kerhopelailua ilman vakavuutta ja kun mää taas haluaisin vakavaa toimintaa selkeällä päämäärällä. Veikkaan, että pojille lähetetyssä kyselyssä vain noin 4-5 merkkaa sen vaativimman kohdan, muut haluavat pelailla aikansa kuluksi. Toisekseen, puolelle pojista säbä on kakkosharrastus, jossa käydään kun toinen harrastus antaa myöden, joten vakavampi suhtautuminen säbään voi olla aika vaikeaa. Katsotaan nyt, kunhan saadaan poikien vastaukset.

Meidän sunnuntain reenit on peruttu ja näillä näkymin mää menen sunnuntaina vuotta nuorempien reeneihin näyttämään rannelaukausten tekniikkaa. Saas nähdä, kuinka mun käy...