Jojo vastasi laittamaani sähköpostiin. Ei ollut lukenut mun viestiä ajatuksella, sillä kyseli sellaisia asioita, joihin oli vastaus jo mun viestissä mutta suurin huoli oli se, etteihän se hänen puhelinkeskustelunsa junnupäällikön kanssa ollut kimmoke siihen, että mun ja junnupäällikön välinen palaveri johti mun päätökseen. Tähän totesin junnupäällikön tienneen asiasta jo ennen palaveria, kuten tiesikin ja päästin jojo-reppanan omatunnon rauhaan. Jojon viestissä oli myös asiaa, joka oli selkeästi jonkun muun ajatuksia, ne sivuutin vastauksessani ilman sen enempiä rektioita.

Mulla ei ole ihan täyttä varmuutta siitä, tietääkö jojo joukkueen kohtalosta, mikäli valkku(j)a ei löydy. Hänen viestinsä perusteella voisin sanoa, ettei tiedä, mutta olin kiusallani todella kryptinen oman ensi kauteni kanssa enkä sanonut juuta enkä jaata. Jos taas tietää, niin mun viesti herättänee keskustelua äitien joukossa vähän enemmänkin, vaikka totesinkin aiemmassa viestissä, ettei tieto ole vielä julkista (aavistelen asian kuitenkin lähteneen elämään taas omaa elämäänsä äitien keskuudessa, joka oli tarkoituskin :D).

Katsotaan nyt, minkälaisia päätöksiä muksu tekee. Mun tulevaisuudenvalinnat riippuvat hyvin voimakkaasti niistä. Nyt kahvia.