Joo-o, päätös kypsyi eilen iltapäivällä. Olen mukana enää maaliskuun puolen välin viimeiset sarjapelit ja sen jälkeen jään pois, hoitakoot finaalin ja loppukauden kuten parhaaksi katsovat. Hoidan hommat siihen asti kunnolla ja sanon, etten jää seuran toiminnasta kokonaan pois, vaan olen käytettävissä muiden joukkueiden valmennusapuna, mikäli tarvetta on. Voin kyllä jatkaa tänkin joukkueen valmentamista ensi kauden alusta asti, mutta se edellyttää täydellistä henkilöstömuutosta eli selkärangattomat apuvalkut ja onneton jojo menee vaihtoon. Uusilla henkilöillä ei saa olla minkäänlaista kytköstä vanhempiin, jotta toiminnalla olisi mahdollisuuksia olla edes jollain tavalla järkevällä pohjalla eikä kellään tulisi ristiriitatilanteita vanhempien näkemysten kanssa.

Vituttaa tehdä tällainen ratkaisu, mutta olen mukana vapaaehtoisesti ja palkatta, joten ei munkaan tartte sietää kaikkea paskaa. Ennen kaikkea kun lauantaina alkanut ketutus ei ole hälvennyt ja aina kun mietin tätä asiaa, niin alkaa keittää ja se ei ole hyvä merkki. Puhuin tästä U:llekin ja sanoin, että suutun harvoin ja suuttumus kestää vain vähän aikaa, niin nyt ei vaan meinaa helpottaa. U oli selkeästi pahoillaan mun ratkaisusta ja niin olen itsekin, saa nähdä, kuinka muksu reagoi kun saa tietää. Mutta oma olotila helpottui paljon, kun sain päätöksen tehtyä.

Junnupäällikkö ei ehtinyt soittaa eilen ja sovittiin, että keskustellaan tänään. Meinasin eilen illalla laitella spostia keskustelun rungoksi, mutta sitten Beck vei mukanaan ja lässähdin sohvalle. Katsoo nyt, kirjoittelenko tässä aamun tunteina mitään vai otanko asiat esille ilman sen kummempaa alustusta.