Paketit on saapuneet. U oli oikein tyytyväinen omaan, punaiseen reppuunsa. Viikonlopun aikana tai siis tänään pienet koesysteemit käyntiin: risukeitin tulille, tarpille koepystytys ja kai mää voisin keitellä pannukahvit uudella retkikattilasetillä kun U on hukannut jonnekin viime kesänä hälle ostamani nokipannun. Tai no, ei varsinaisesti hukannut mutta todennäköisesti pannu on siirtynyt paljon muun tavaran mukana pois autotallista jonnekin toistaiseksi paikallistamattomaan paikkaan b) ja löytyy kyllä aikanaan. Sain eilen haltuuni teetättämäni arinan rakettigrilliä varten. Saa nähdä, laitanko sen paikalleen jo nyt testimielessä vai maltanko odottaa, että grillisysteemi on valmis. Toistaalta, mitään en menetä, vaikka testaisin arinaa jo nyt...sillai ihan vähän vaan.

Ostin kaksi erilaista retkikattilasysteemiä. Olishan mulla ollut vaikka minkälaisia inttipakkeja ruoanlaittoon, mutta ajattelin kokeilla vähän kattilapakettejakin. Ja toisekseen, toinen paketti menee U:lle grillikäyttöön ettei tartte pilata parempia kattiloita. Samanhintaiset paketit oli, toinen on vähän laajempi ja päällepäin laadullisesti heikompi, ainakin työnlaadun osalta. Ja ne muovitetut kahvat...hohhoijaa...onkohan paketin suunnittelijalla yhtään kokemusta avotulesta... Toinen setti on taas selkeästi suunniteltu retkeilykäyttöön ja työn laatu vaikuttaa erinomaiselta. Kahvoissa ei ole klappia ja kun paketin kasaa yhtenäiseksi nipuksi, niin silloinkaan ei ilmene minkäänlaista kilinää, kalinaa tai kolinaa.

Mää olen miettinyt valkkuhommia. Sunnuntaina on harjoitusottelu yhtä joukkuetta vastaan ja viikon päästä lauantaina on meidän sarjan ylialueellinen tapahtuma, jossa on kaksi ottelua ja joista saadaan oikein mitalit, mikäli pärjätään kolmen joukkoon. Sen tapahtuman jälkeen taidan heittää kintaat tiskiin, sillä alkaa stressata oman ajan puute etenkin kun töissä on vilkkaampaa. Nyt kun olen seurannut uuden valkkukaverin touhuja hetken, niin olen tullut johtopäätökseen, että hän pärjää kyllä poikien kanssa ja sen suhteen mun "kurinpidollisella" läsnäololla ei ole enää merkitystä ja kun hänellä on oikeasti lajitietoutta, jota mulla ei ole eikä mulla ole niin kauheaa hinkua sitä hankkiakaan tässä tilanteessa, niin olen tullut johtopäätökseen, että siirryn sivuun.

Oman muksun tilannetta en ole hetkeen tiedustellut, onko hän vielä vaihtamassa seuraa vai meinaako jatkaa tässä eikä hän itsekään ole ottanut sitä puheeksi. Kesätreenit on nykyisen seuran suhteen täysi kysymysmerkki ja samaten tietty mahdollisen uuden seuran. Muksu päättää, mitä päättää ja katsotaan sen jälkeen, kuinka edetään.

Simmottis täl kertta tai jotain...